poniedziałek, 11 grudnia 2017

Pieluszki Lupilu

Pieluszki Lupilu
od TestMeToo


Pieluszki #Lupilu od #TestMeToo. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam przetestować właśnie ten produkt. Nie widziałam go wcześniej w sklepach, ani w reklamie, firmę znam bardzo dobrze, bo produkuje bardzo fajne kolekcje odzieży dziecięcej, bardzo dobre jakościowo rzeczy. Zupełnie zaskoczył mnie test pieluszek Lupilu. Już tego samego dnia kiedy kurier przywiózł do mnie paczkę wyciągnęłam i porównałam pieluszki do aktualnie używanych "biedronkowskich" Dada. Pieluszki są o wiele cieńsze - wierzyć się nie chce, ale wydaje mi się, że są nawet cieńsze niż Pampers. Pieluszki zupełnie nie krępują ruchów, co zauważyłam kiedy zaraz po kąpieli ubrałam synkowi ją i puściłam przez chwilę swobodnie by zobaczyć, jak zalecają, jak dziecko się zachowuje. No i fakt, świetny test! - polecam wszystkim mamom, rewelacyjnie widać czy pieluszka przylega, czy dziecko swobodnie wykonuje wszystkie ruchy. Kolejną rzeczą jaką sprawdziłam to chłonność, mimo cieniutkiej pieluszki, zawarty żel pochłaniający jest tak mocny, że nic nie wydobywa się na zewnątrz, nie przecieka - co niestety miało miejsce kiedy używałam oryginalnych Pampersów - niebieskich - wiem, że ma to znaczenie, bo nie wszystkie pampersy są felerne! Pieluszki Lupilu polecam w 100%! Myślę, że jest to numer jeden w tej chwili w moim domu.

Pieluszki dostępne są w sieci sklepów #Lidl

Za pieluszki Lupilu Premium Comfort Pieluszki Midi 49 szt zapłacimy 24,99zł









18 komentarzy:

  1. Czy to znaczy że są lepsze os toujours?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest różnica w grubości pieluszki, co więcej faktycznie widać to w ruchach, jak już jest pełna pieluszka to od razu widać po chodzie dziecka - przy innych, między innymi toujours, tutaj sama byłam zaskoczona zarówno chłonnością jak wytrzymałością, bo nie wierzyłam, że dadzą radę bo są naprawdę cieniutkie

      Usuń
    2. Używałam pieluszek toujours 3 i byłam niesamowicie zadowolona. Spokojnie jak dla mnie są konkurencją dla pampers. Niestety na półkach zamist toujours zaczęly pojawiac sie lupilu. Niby pisało na opakowanie T. że bedzie zmiana nazwy, no to hop kupiłam 4 paczki i... mega olbrzymie się zawiodłam. Oprócz tego że pieluszek w opakowanie jest mniej niż Toujoursów to jakość masakra. Grube i sztywne. Nie dziwie sie ze ich mniej sie miesci w opakowaniu. Na sucho przybzakładaniu jeszcze jakoś uszły ale już z siuśkami sztywnieją strasznie i mogę sobie tylko wyobrazić jak mojej córce w nich jest niekomfortowo. Nie polecam nr3 lupilu! Nie sprawdzilam innych rozmiarow wiec sie nie wypowiadam ale rozmiar 3 lupilu- pała z minusem

      Usuń
    3. Ja również bardzo nie polecam pieluch lupilu (rozmiar czwórki). Na ich zakup namówiła mnie koleżanka, która stosowała toujursy i była bardzo zadowolona, no więc cóż, akurat była promo w Lidlu na te nowe pieluszki (ok. 37zł za 100 szt) więc się skusiłam. Może akurat trafiłam na felerna serie ale z pieluch wypadają granulki te pochłaniające wilgoć, jak tylko trochę zmoczy synek pieluchę to zaraz pełno tego ma w pachwinach i na siusiaku, a dziewczynce to pewnie w pipke by wchodziło :(
      Zużyłam pół paczki i podziękowałam bo to jakaś męczarnia z takim szajsem.
      Zdecydowanie nie polecam.

      Usuń
  2. a jak z wielkością. Czy rozm 4 nie jest mniejszy niż w innych firmach (pampers, toujours)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porownaniu z Dada bo akurat takie mialam pod ręką to Lupilu są są dłuższe i delikatnie szersze zachodzą wyżej na plecki przez co nie ma opcji by cokolwiek wydostało się drugą stroną :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Jak dla są beznadziejne. Używałam od początku Toujours, polecałam wszystkim znajomym. Lupilu są beznadziejne. Prawie co noc dziecko ma kompletnie przemoczoną piżamkę i pościel. Przy Toujours nie zdarzyło się to nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna używam pieluszek Dada. Gdy jednak zobaczyłam w Lidlu nowe pieluszki Lupilu skusiłam się ceną, miałam nadzieję, że będę mile zaskoczona jak w przypadku przejścia z Pampers na Dada. Niestety jestem bardzo rozczarowana. Pieluszki Lupilu premium comfort- jak tylko otworzyłam paczkę odstraszył mnie zapach -nieprzyjemny zapach ostrej chemii. Kolejny minus- pieluszki nie trzymają wilgoci, cały czas miałam wrażenie,że syn ma mokre spodnie od pieluchy, a 100% pewności nabrałąm gdy zostawiłam mokrą pieluchę na ręczniku papierowym na kilka minut. Ręcznik był cały mokry od pieluszki-dodam tylko że syna nie trzymam pół dnia w jednej pieluszce:-) Kolejny minus- odparzenia - pojawiły się na pośladkach po 2-3 dniach użytkowania.
    Obiektywnie do plusów mogę zaliczyć miękkość pieluszek i ich cenę i to chyba tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak przy toujours pojawiły się odparzenia już w pierwszym dniu testowania. U mojego dziecka sprawdzają się rossmanowe pieluchy i te cieńsze i grubsze no i pampers. Będę zużywać po jednej dziennie, bo taka ilość nie zaszkodzi, ale najpierw trzeba podleczyć pupę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poeluchy Lupilu to duże rozczarowanie. Zawsze mówiłam mężowi, który kupuje pieluchy, że wszystkie pieluchy da dobre i niech kupuje najtańsze. Otóż juz nie. Lupilu notorycznie przeciekaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieluszki toujours były dla nas najlepsze... Testowałam chyba wszystkie pampersy jakie są dostępne na rynku i toujours były najlepsze, nigdy nam nie przemokły co nawet zdażało się w oryginalnych pampersach. Polecałam je wiele razy aż tu nagle "bum" i ich nie ma :/ no ale cóż nie było wyjścia i kupiliśmy pampersy lupilu, a nóż, może będą nawet lepsze niż toujours, i tu się bardzo pomyliłam... Na samo otworzenie opakowania odrzucił mnie ich zapach, strasznie chemiczny, śmierdział od nich cały pokój za każdym razem gdy otworzyłam półeczke z pampersami, strasznie sztywne, grube i notorycznie przeciekały, po niecałej połowie paczki wyrzuciłam je do kosza. Toujours używaliśmy od rozmiaru 3 do 5, teraz kupowałabym 6 no ale niestety nie zdążyłam... Jak można zlikwidować coś dobrego i wprowadzić na rynek taki szajs??? Mam nadzieje że toujours jeszcze wrócą, ale pewnie to nastąpi jak moja córcia już będzie robiła siusiu na nocnik, bo już jej zakładam pampersa tylko na noc... Tak czy siak, nie polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona pieluszkami Lupilu. Kiedyś w prezencie dostałam Toujours i modliłam się o szybki koniec opakowania, były tragiczne. Notorycznie przeciekały. Od urodzenia córki stosowałam Dade i była najlepsza. Jak zobaczyłam nowe pieluchy w Lidlu stwierdziłam, że dam im jeszcze jedną szansę i się nie zawiodłam. Są super. Cieńsze, przyjemniejsze w dotyku niż Dada i nieco większe. Chłonność super. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesyne pieluszki, które odparzaja moją córkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wraz z mezem zakupilismy na probe pieluszki Lupilu Premium Maxi (4). Kolezanka wyzej napisala o wypadajacych granulkach zelowych, mielismy te sama sytuacje, syna musialam przewijac prawie 10 minut zeby oczyscic go z zelowych drobinek, pieluszek nie polecam, szczegolnie w upalne dni, bo zauwaylam, ze wewnetrzna powloka przykleja sie do skory dziecka.

    OdpowiedzUsuń