wtorek, 12 grudnia 2017

#Żabka #mamcochcę


#Żabka #mamcochcę


Taką kopertą od #TRND zaczęłam projekt #Żabka #mamcochcę

Wszyscy ambasadorzy dostali poniższy zestaw


Książeczka wypełniona po brzegi kuponami na hot-dogi za 10gr.


Kuponu bardzo szybko rozeszły się, a wszyscy znajomi byli bardzo mile zaskoczeni, duża część nie wiedziała o możliwości kupienia hot-doga w Żabce. Martwiłam się o realizację kuponów, bo czytałam opinię innych ambasadorów, że pojawiały się problemy. Poznań na szczęście na razie nie zawiódł, kupony w większości zrealizowane, choć było widać zaskoczenie na twarzach ekspedientki, oczywiście pojawiło się zapytanie, skąd takie kupony mam. Na spokojnie wytłumaczyłam wszystko i już dziś mogę powiedzieć, że hot-dog i cała kampania przepyszna! Bardzo fajnie, że Żabka wprowadziła możliwość zjedzenia czegoś na szybko i na ciepło bez konieczności krążenia do najbliższej stacji benzynowej, czy innego miejsca, do którego zazwyczaj jest daleko. TRND jeszcze raz dziękuję za udział w tej kampanii!

P.S. Uwaga! Hot-dog chilii naprawdę jest OSTRY! :)


SMACZNEGO! :)

2 komentarze:

  1. Moje testowanie dobiega końca - Rodzina i Znajomi zapoznani z nową siecią sklepów "Żabka". Super projekt!!! #mamcochcę #żabka

    OdpowiedzUsuń
  2. 48 year-old Librarian Margit Croote, hailing from Windsor enjoys watching movies like Donovan's Echo and Yo-yoing. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a McLaren F1. odwiedz nasza strone internetowa

    OdpowiedzUsuń