poniedziałek, 7 marca 2016

Ariel & Lenor

Ariel 3 in 1 Pods Mountain Spring 

Lenor Gold Orchid



Dostarczona paczka przygotowana przez trnd jest po prostu imponująca, w środku znalazłam 20 saszetek płynu do płukania Lenor Golden Orchid, 20 paczuszek i w każdej po trzy kapsułki do prania Ariel 3 in 1 pods o zapachu Mountain Spring - to już niedługo trafi w ręce osób testujących, które chcę zapytać o zdanie, natomiast ja dostałam pełnowymiarowy płyn Lenor i opakowanie 15 kapsułek Ariel.

Testowanie czas zacząć... :)






Już sporo próbek poszło w świat aby je przetestować w różnych warunkach, na wyjeździe, przy dużej ilości prania, przy twardej wodzie itd. Ja jestem również po swoich pierwszych testach i powiem szczerze, że jestem pod ogromnym wrażeniem wydajności tak małej kapsułki. Jedna kapsułka Ariel Pods 3 in 1 w zupełności wystarcza aby doprowadzić ponad pięciokilogramowe pranie do czystej postaci i pozostawić przy tym niesamowicie świeży zapach, który utrzymuje się rzeczywiście na bardzo długi czas. Kapsułki te można stosować zarówno do prania kolorowego jak i białego. Dzięki specjalnie opracowanej strukturze kapsułki, czyli trzykomorowej budowie, która zawiera trzy różne składniki, które nie łączą się do czasu rozpoczęcia prania. Gdyby, nie przetestowała tego osobiście na swoim praniu, nie przekonałoby mnie to aby zupełnie zmienić swoje przekonanie co do płyn do płukania. Już po pierwszym praniu w całym mieszkaniu czuć było bardzo ciekawą kompozycję zapachową Lenor Gold Orchid. Dzięki technologii Freshlock świeżość ubrań utrzymuje się nawet do 12 godzin. Ten orientalny zapach tworzą nuta mimozy, gardenii i róży w połączeniu z kremową brzoskwinią, piżmem i wanilią - domyślam się, że ciężko sobie ten zapach wyobrazić, dlatego zachęcam to wypróbowania we własnym domu tej kompozycji zapachowej, jestem przekonana, że nikt nie będzie rozczarowany. Pranie było czyste, kolory żywe - od razu zwróciłam na to uwagę, a zapach.. piękny. Po wyjęciu z szafy, rzeczy nadal pachniały tak jak po wyjęciu z pralki, były przy tym miłe w dotyku i zachowały swoją barwę i strukturę, nie stały się ciężkie - jak czasami bywało po płukaniu innymi płynami. Autentyczne zdziwienie ogarnęło mnie kiedy prasowałam koszulę męża do pracy - podczas prasowania również czułam zapach płynu Lenor, który stał się jeszcze bardziej wyraźny.

Ariel 3 in 1 Mountain Spring Pods

Plusy:
  • kapsułki bardzo łatwe w zastosowaniu,
  • niesamowicie wydajne,
  • można je zabrać ze sobą wszędzie na wyjazd, wakacje itp.
Minusy:
  • kapsułki bardzo szybko przykuwają uwagę dzieci - na szczęście producent informuje nas o tym specjalnymi oznaczeniami
Cena:
  • 15 - 20 zł / 15 szt.
  • 35 - 55 zł / 38 szt.

Lenor Gold Orchid:

Plusy:
  • długotrwała świeżość utrzymująca się aż do 12h
  • niespotykana kompozycja zapachowa
Minusy:
  • design opakowania nie oddaje zapachu kryjącego się pod nakrętką - to oczywiście moja opinia
Cena:
  • 9 - 11 zł / 950 ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz