wtorek, 22 grudnia 2015

Optima DHA

Optima DHA


Po raz kolejny Streetcom zorganizował kampanię margaryny Optima - tym razem dosłownie i w przenośni pod nóż poszła Optima DHA. To produkt z rodziny Optima Cardio i Optima Omega 3. Bardzo ciekawa propozycja dla osób dbających o zdrowy tryb życia i dla tych, którzy lubią wiedzieć co jedzą.


W termicznej paczce otrzymałam cztery margaryny + przewodnik ambasadorki + poniższe ulotki:


Bardzo ucieszył mnie fakt, że każdy może przetestować margarynę i wypowiedzieć się na ten temat. Ulotka, którą rozdawałam swoim znajomym zawiera również ciekawe wskazówki dotyczące podtrzymania sprawności intelektualnej oraz tego co zrobić, by nasze szare komórki nie zanikły a zaczęły pracować na wyższych obrotach. Optima DHA jest również polecana osobom planującym ciążę, wspiera prawidłowy rozwój płodu, w czasie niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa kwas DHA dostarczany jest maleństwu wraz z mlekiem mamy. Polecany również osobom starszym dla zachowania sprawności intelektualnej. No i chyba najważniejsze kwas DHA NIE JEST ALERGENEM !

Plusy:
  • bardzo delikatny i ciekawy smak
  • dwa w jednym, zdrowie + margaryna

Minusy:
  • margaryna przez przypadek pozostawiona przez noc poza lodówką rozpuściła się w kilku miejscach
Cena:
  • 5,5 - 8zł / 400g

Przy okazji aktywności dotyczącej testowania Optimy Streetcom postanowił wynagrodzić mnie poniższym prezentem:



Drodzy przyszli, a może już teraźniejsi Ambasadorzy i testerzy, warto być aktywnym, bo jak widać można też wygrać coś dla siebie dla ducha i ciała ;) Bardzo ucieszyła mnie ta książka zważywszy na aktualną porę roku :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz