piątek, 24 marca 2017

FINUU #finuu #streetcom #naturalneismaczne #pyszniebozfinuu

FINUU

100% naturalne masło wprost z Finlandii


Dzięki #Streetcom mogłam zakupić masło FINUU, za które otrzymałam zwrot pieniędzy. Super promocja, bo lubię w ten sposób być zachęcona do zakupu czegoś, co pierwszy raz testuję. Wybrałam wersję soloną. Z ciekawości dowiedziałam się co takie kryje się pod tak ciekawą konsystencją i smakiem, bo faktycznie masło jest pyszne! Moja trzyletnia córka jak postawiłam dwa masła na stole po wcześniejszym spróbowaniu FINUU od razu zażyczyła sobie bułeczkę z FINUU solone. Czyli coś w tym jest, dzieci są szczere a ja nic nie sugerując obserwowałam reakcję dziecka.

A teraz odkryjemy wieczko i dowiemy się co w tym siedzi, ze to takie dobre..

  • masełko pochodzi wprost z Finlandii
  • zawiera olej rzepakowy i olej lnianki, które są bogate w kwasy omega-3
  • zawiera witaminy A i D
  • nie posiada konserwantów, sztucznych barwników
  • zawiera maślankę z mleka



Plusy:
  • dwa walory smakowe
  • można go używać do smażenia
  • można go używać do pieczenia
  • kiedy zapomnimy schować je do lodówki nie rozpuszcza się
  • wersja solona smakuje wyśmienicie bez żadnych dodatków

Minusy:
  • opakowanie mogłoby mieć większą gramaturę

Cena:
  • 6 - 8 zł / opakowanie - 200g




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz