piątek, 17 marca 2017

#ZALANDOSTYLE #wiosnazzalando

ZALANDO.pl
#ZALANDOSTYLE #wiosnazzalando
czyli internetowy sklep z darmową wysyłką i zwrotem



Właśnie otrzymałam informację od TRND, że zostałam wybrana na Ambasadora internetowego sklepu ZALANDO.PL. Z niecierpliwością czekam na kuriera, który dostarczy mi pakiet ambasadorski, a w nim już wiem co będzie:





Dla mnie:
  • karta upominkowa o wartości 100 zł do wykorzystania na zakup jednego lub większej ilości produktow na zalando.pl,
  • Klasyczna materiałowa shopperka Zalando,
  • Przewodnik projektu,
  • Książeczka "Twoje badanie opinii".
Do podarowania znajomym:


  • 5 kuponów rabatowych ze zniżką 20% na zakupy w kwocie minimalnej 200 zł
Jeśli ktoś chciałby przetestować i opisać w kilku słowach funkcjonalność sklepu chętnie podzielę się bonem rabatowym - uwaga liczba ograniczona, w komentarzu zostaw swój mail

Kurier dotarł wraz z paczką:


Wiosnę z Zalando czas zacząć...

No i prezent dla Męża kupiony, wybrałam koszulkę Hilfiger'a. Poniżej fotorelacja z zakupu a pod nią wszystkie wychwycone plusy i minusy


to na co od razu można zwrócić uwagę, to w trakcie robienia zakupów na dole strony wyświetlają się tak zwane "podpowiedzi" dla mnie automatycznie przypisało markę Hilfiger, ponieważ wyszukiwanie zawężyłam do marki a nie do rodzaju ubioru, i dostosowało dla mnie takie dodatkowe rzeczy:



daję duży plus za to, ponieważ jeśli ktoś faktycznie jest fanem określonej marki rzeczy bardzo ułatwia to wybór i przejście do kolejnego zakupu. Interface sklepu ma stonowaną kolorystykę, by większą uwagę przykuć, do rzeczy które sprzedaje, dla mnie to duży plus, ponieważ nie jesteśmy od "wejścia" atakowani nawałem reklam, migających promocji, banerów i innych oczotrzaskających bajerów. Menu czytelne, proste, może mogłoby nie znikać kiedy kursor zjedzie nieopatrznie - jeśli by się czepiać ;) Fajna opcja sortowania po marce, kolorze, cenie, rozmiarze, materiale, kolekcji, nowych produktach, aktualnej okazji cenowej, czy rabacie. Jedyny nasuwający się minus to brak wymiarów w cm a przydałoby się, bo eMka eMce nierówna.

2 komentarze:

  1. Chętnie przygarnę kod rabatowy,aktualne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne Justyno, proszę o Twój mail, na który wyślę unikalny kod, a po dokonaniu zakupów będę wdzięczna za krótki komentarz i opinię na temat jakości robienia zakupów w sklepie Zalando

      Usuń